Opis produktu:
Trix 25020 - Parowóz 18 201 DR, Museumslok
Ekspresowa lokomotywa parowa 18 201 z olejem opałowym i dodatkowym tenderem. Była lokomotywa Niemieckiej Kolei Państwowej NRD (DR/DDR), która została stworzona jako lokomotywa eksperymentalna VES-M Halle (Saale) z części 61 002 i H45 024. Stan eksploatacyjny około 2017 r., ponieważ była używana przed pociągami specjalnymi.
Całkowicie nowa konstrukcja
-
szczególnie filigranowa metalowa konstrukcja
-
wiele dodanych detali
-
standardowy generator dymu z zależną od prędkości, dynamiczną emisją dymu
-
kabina maszynisty i oświetlenie podwozia przełączane cyfrowo
-
z oddzielnymi, aktywnymi sprzęgami na tenderze i dodatkowym tenderze
-
z dekoderem game world mfx+ i rozbudowanymi funkcjami świetlnymi i dźwiękowymi
-
Wysokość kinematyki na lokomotywie i tenderze zgodnie z NEM
Model: z cyfrowym dekoderem mfx+ i rozbudowanymi funkcjami świetlnymi i dźwiękowymi. Sterowany napęd o wysokiej wydajności z kołem zamachowym w kotle. Napędzane 3 osie. Opony trakcyjne. Lokomotywa i tender wykonane głównie z metalu. Lokomotywa ma standardowo wbudowaną jednostkę dymu z dynamiczną emisją dymu, która zależy od prędkości i może być sterowana cyfrowo. Reflektory z trzema światłami zmieniają się wraz z kierunkiem jazdy, działają w trybie konwencjonalnym i mogą być sterowane cyfrowo. Dodatkowo dwa czerwone światła z przodu lokomotywy mogą być sterowane cyfrowo. Oświetlenie kabiny i podwozia, a także narożne światła paleniska mogą być sterowane oddzielnie w trybie cyfrowym. Do oświetlenia zastosowano bezobsługowe ciepłe białe i czerwone diody LED. Regulowany sprzęg bliski z kinematyką między lokomotywą a tenderem. Przewodzący prąd sprzęg bliski z wałem NEM na tenderze do przełączania oświetlenia górnego na dodatkowym tenderze. Wysokość zderzaka na lokomotywie i tenderze zgodnie z NEM. Dodatkowy tender jest wyposażony w rozłączne, przewodzące prąd sprzęgi po obu stronach. Przełącznik dwustabilny w dolnej części pojazdu może być używany do wyboru strony górnego oświetlenia. Można to przełączać cyfrowo za pomocą dekodera lokomotywy. Przejezdny minimalny promień 360 mm. W przypadku dużych promieni lub prezentacji owiewka bez wycięcia na koło pod kabiną maszynisty jest dołączona do wymiany. W zestawie znajdują się również rury ochronne tłoczyska, przewody grzewcze i hamulcowe. Całkowita długość nad zderzakami ok. 40,8 cm.
EAN