Moje konto
jest obecnie pusty...
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Wysyłka i zwroty
  • Korzystanie ze sklepu
Promocje H0 Promocje TT Promocje N

Jaką kolekcjonujesz skalę?

Trix 22886 - Parowóz Class A3, Ep.VI

Nr kat.: tri_22886

Cena: 2575,00 560,99 €

skala 0-14

Dodaj do koszyka

Dostępność: Ostatnia sztuka na stanie!

Wysyłka: Dostępny w ok. 3 -10 dni (magazyn Görlitz)

Uwaga:

Atrybuty:

Minimalny promień łuku 360 mm. Model wyposażony w dekoder dźwiękowy Model z epoki VI Model z kinematykę krótkiego sprzęgu Model z wbudowanym oświetleniem wnętrza. Model ze zmiennym oświetleniem białym,zależne od kierunku jazdy

Opis produktu:

Trix 22886 - Parowóz Class A3, Ep.VI 

Legendarny "Latający Szkot" świętuje swoje 100-lecie i podbija świat modeli kolejowych!
 
"Latający Szkot" był lokomotywą parową, która służyła na London and North Eastern Railway od 1924 roku. Została opracowana przez Nigela Gresleya i szybko stała się sławna dzięki swojej znakomitej nazwie. Lokomotywa ustanowiła rekord w 1928 r., kiedy to pokonała 632-kilometrową trasę między Londynem a Edynburgiem bez zatrzymywania się. W 1934 r. stała się pierwszą lokomotywą parową w Wielkiej Brytanii, która osiągnęła prędkość 160,9 km/h. Podczas II wojny światowej musiała zamienić swoje zielone barwy na czarne, ale później je odzyskała. Po kilku zmianach właściciela, Narodowe Muzeum Kolejnictwa w Yorku kupiło lokomotywę w 2004 roku i całkowicie odrestaurowało ją do 2016 roku. W 2023 roku "Latający Szkot" będzie obchodził 100. rocznicę powstania i ozdobi serię H0 od Märklin i Trix.
 
Ekspresowa lokomotywa parowa klasy A3 jest prawdziwą lokomotywą muzealną i dumnie nosi numer 60103. Jej obecny stan operacyjny sprawia, że wygląda jak lokomotywa z 1963 roku, wraz z charakterystycznym tenderem korytarzowym i owiewkami. Ta operacyjna piękność znajduje się w National Railway Museum w Yorku i każdego dnia przyciąga uwagę entuzjastów kolei.
 
Model:
Lokomotywa posiada dekoder cyfrowy mfx+ oraz rozbudowane funkcje świetlne i dźwiękowe. Wysokowydajny napęd z kołem zamachowym w kotle jest sterowany i napędzany przez 3 osie wyposażone w opony trakcyjne. Zarówno lokomotywa, jak i tender są w dużej mierze wykonane z metalu i mają standardowo zainstalowaną wkładkę dymną, która może być przełączana cyfrowo i oferuje zależny od prędkości, dynamiczny strumień dymu. Podwójne reflektory lokomotywy zmieniają się w zależności od kierunku jazdy i mogą być obsługiwane konwencjonalnie, ale mogą być również sterowane cyfrowo. Z tyłu tenderów znajduje się lampa, która również może być przełączana konwencjonalnie i cyfrowo oraz może być przełączana na światło czerwone.
 
Z przodu lokomotywy znajduje się również lampa elektryczna jako trzeci reflektor, który można włączać osobno i przełączać na światło czerwone. Oświetlenie kabiny maszynisty i migotanie paleniska można również przełączać cyfrowo. Oświetlenie przejścia w tenderze jest również sterowane cyfrowo i ma bezobsługowe ciepłe białe i czerwone diody LED. Między lokomotywą a tenderem znajduje się regulowany sprzęg zamykający z kinematyką, a na tenderze znajduje się również sterowany kinematycznie sprzęg zamykający z wałem NEM. Wysokość zderzaka na lokomotywie i tenderze odpowiada standardowi NEM; w zestawie znajdują się również przewody hamulcowe, imitacje sprzęgów śrubowych i zamknięte pokrywy cylindrów. Lokomotywa ma długość nad zderzakami ok. 24,5 cm.
 
Najważniejsze cechy:
 
Regulowany napęd o wysokiej wydajności z kołem zamachowym zapewniającym jedwabiście płynną jazdę
Lokomotywa i tender w większości wykonane z metalu dla większej przyczepności i wysokiej jakości wyglądu
Standardowo montowana wkładka dymowa z dynamiczną emisją dymu zależną od prędkości
Prototypowa sygnalizacja na czole i tenderze dla większej dbałości o szczegóły
Regulowany sprzęg krótki z kinematyką dla lepszego połączenia między lokomotywą a tenderem
Krótki sprzęg z kinematyką na tenderze z wałem NEM dla łatwego sprzęgania wszystkich wagonów
Wysokość zderzaka na lokomotywie i tenderze zgodnie z NEM dla znormalizowanego odwzorowania
Przewody hamulcowe, imitacje sprzęgów śrubowych i zamknięte pokrywy cylindrów dla jeszcze większej szczegółowości w gablocie lub na dużych promieniach
Bezobsługowe ciepłe białe i czerwone diody elektroluminescencyjne (LED) zapewniające długotrwałe i energooszczędne oświetlenie
Dekoder Play World mfx+ z rozbudowanymi funkcjami świetlnymi i dźwiękowymi dla większej elastyczności i różnorodności podczas zabawy
Szczególnie delikatna metalowa konstrukcja
Wiele zastosowanych detali
Oświetlenie kabiny maszynisty i przejścia w wagonie można przełączać cyfrowo

EAN

Zapraszamy do dodania opinii o Trix 22886 - Parowóz Class A3, Ep.VI

Ładowanie...