Moje konto
jest obecnie pusty...
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Wysyłka i zwroty
  • Korzystanie ze sklepu
Promocje H0 Promocje TT Promocje N

Jaką kolekcjonujesz skalę?

Trix 22886 - Parowóz Class A3, Ep.VI

Nr kat.: tri_22886

Cena: 2419,00 539,99 €

skala 0-14

Dodaj do koszyka

Dostępność: Ostatnia sztuka na stanie!

Wysyłka: Dostępny w ok. 3 -10 dni (magazyn Görlitz)

Uwaga: Wypadł z oferty producenta.

Atrybuty:

Minimalny promień łuku 360 mm. Model wyposażony w dekoder dźwiękowy Model z epoki VI Model z kinematykę krótkiego sprzęgu Model z możliwością montażu generatora dymu Model z wbudowanym oświetleniem wnętrza. Model ze zmiennym oświetleniem białym,zależne od kierunku jazdy

Opis produktu:

<p> <span style="font-size:14px;">Trix 22886 - Parow&oacute;z Class A3, Ep.VI&nbsp;</span></p> <div> Legendarny &quot;Latający Szkot&quot; świętuje swoje 100-lecie i podbija świat modeli kolejowych!</div> <div> &nbsp;</div> <div> &quot;Latający Szkot&quot; był lokomotywą parową, kt&oacute;ra służyła na London and North Eastern Railway od 1924 roku. Została opracowana przez Nigela Gresleya i szybko stała się sławna dzięki swojej znakomitej nazwie. Lokomotywa ustanowiła rekord w 1928 r., kiedy to pokonała 632-kilometrową trasę między Londynem a Edynburgiem bez zatrzymywania się. W 1934 r. stała się pierwszą lokomotywą parową w Wielkiej Brytanii, kt&oacute;ra osiągnęła prędkość 160,9 km/h. Podczas II wojny światowej musiała zamienić swoje zielone barwy na czarne, ale p&oacute;źniej je odzyskała. Po kilku zmianach właściciela, Narodowe Muzeum Kolejnictwa w Yorku kupiło lokomotywę w 2004 roku i całkowicie odrestaurowało ją do 2016 roku. W 2023 roku &quot;Latający Szkot&quot; będzie obchodził 100. rocznicę powstania i ozdobi serię H0 od M&auml;rklin i Trix.</div> <div> &nbsp;</div> <div> Ekspresowa lokomotywa parowa klasy A3 jest prawdziwą lokomotywą muzealną i dumnie nosi numer 60103. Jej obecny stan operacyjny sprawia, że wygląda jak lokomotywa z 1963 roku, wraz z charakterystycznym tenderem korytarzowym i owiewkami. Ta operacyjna piękność znajduje się w National Railway Museum w Yorku i każdego dnia przyciąga uwagę entuzjast&oacute;w kolei.</div> <div> &nbsp;</div> <div> Model:</div> <div> Lokomotywa posiada dekoder cyfrowy mfx+ oraz rozbudowane funkcje świetlne i dźwiękowe. Wysokowydajny napęd z kołem zamachowym w kotle jest sterowany i napędzany przez 3 osie wyposażone w opony trakcyjne. Zar&oacute;wno lokomotywa, jak i tender są w dużej mierze wykonane z metalu i mają standardowo zainstalowaną wkładkę dymną, kt&oacute;ra może być przełączana cyfrowo i oferuje zależny od prędkości, dynamiczny strumień dymu. Podw&oacute;jne reflektory lokomotywy zmieniają się w zależności od kierunku jazdy i mogą być obsługiwane konwencjonalnie, ale mogą być r&oacute;wnież sterowane cyfrowo. Z tyłu tender&oacute;w znajduje się lampa, kt&oacute;ra r&oacute;wnież może być przełączana konwencjonalnie i cyfrowo oraz może być przełączana na światło czerwone.</div> <div> &nbsp;</div> <div> Z przodu lokomotywy znajduje się r&oacute;wnież lampa elektryczna jako trzeci reflektor, kt&oacute;ry można włączać osobno i przełączać na światło czerwone. Oświetlenie kabiny maszynisty i migotanie paleniska można r&oacute;wnież przełączać cyfrowo. Oświetlenie przejścia w tenderze jest r&oacute;wnież sterowane cyfrowo i ma bezobsługowe ciepłe białe i czerwone diody LED. Między lokomotywą a tenderem znajduje się regulowany sprzęg zamykający z kinematyką, a na tenderze znajduje się r&oacute;wnież sterowany kinematycznie sprzęg zamykający z wałem NEM. Wysokość zderzaka na lokomotywie i tenderze odpowiada standardowi NEM; w zestawie znajdują się r&oacute;wnież przewody hamulcowe, imitacje sprzęg&oacute;w śrubowych i zamknięte pokrywy cylindr&oacute;w. Lokomotywa ma długość nad zderzakami ok. 24,5 cm.</div> <div> &nbsp;</div> <div> Najważniejsze cechy:</div> <div> &nbsp;</div> <div> Regulowany napęd o wysokiej wydajności z kołem zamachowym zapewniającym jedwabiście płynną jazdę</div> <div> Lokomotywa i tender w większości wykonane z metalu dla większej przyczepności i wysokiej jakości wyglądu</div> <div> Standardowo montowana wkładka dymowa z dynamiczną emisją dymu zależną od prędkości</div> <div> Prototypowa sygnalizacja na czole i tenderze dla większej dbałości o szczeg&oacute;ły</div> <div> Regulowany sprzęg kr&oacute;tki z kinematyką dla lepszego połączenia między lokomotywą a tenderem</div> <div> Kr&oacute;tki sprzęg z kinematyką na tenderze z wałem NEM dla łatwego sprzęgania wszystkich wagon&oacute;w</div> <div> Wysokość zderzaka na lokomotywie i tenderze zgodnie z NEM dla znormalizowanego odwzorowania</div> <div> Przewody hamulcowe, imitacje sprzęg&oacute;w śrubowych i zamknięte pokrywy cylindr&oacute;w dla jeszcze większej szczeg&oacute;łowości w gablocie lub na dużych promieniach</div> <div> Bezobsługowe ciepłe białe i czerwone diody elektroluminescencyjne (LED) zapewniające długotrwałe i energooszczędne oświetlenie</div> <div> Dekoder Play World mfx+ z rozbudowanymi funkcjami świetlnymi i dźwiękowymi dla większej elastyczności i r&oacute;żnorodności podczas zabawy</div> <div> Szczeg&oacute;lnie delikatna metalowa konstrukcja</div> <div> Wiele zastosowanych detali</div> <div> Oświetlenie kabiny maszynisty i przejścia w wagonie można przełączać cyfrowo</div>

EAN

Zapraszamy do dodania opinii o Trix 22886 - Parowóz Class A3, Ep.VI

Ładowanie...