Opis produktu:
Wagon spalinowy 810 458 z wózkiem bocznym 010 473, typ Btax, Czeskich Kolei Państwowych.
Czerwone malowanie z beżowym pasem na boku.
Oddzielnie montowane wycieraczki przedniej szyby
Z dołączonymi częściami wtykowymi do przedstawienia zamkniętego fartucha przedniego
Prototypowe funkcje oświetlenia w samochodzie/autokarze i oświetlenie wnętrza przełączane za pomocą przełącznika DIP
Z załączonym zestawem znaków trawionych
W celu zastąpienia przestarzałych wagonów motorowych serii M 131.1, Czechosłowackie Koleje Państwowe zakupiły nowe dwuosiowe wagony motorowe z napędem spalinowym o oznaczeniu seryjnym M 152.0. Pojazdy, które były dostarczane seryjnie od 1975 roku, były napędzane sześciocylindrowym silnikiem rzędowym o mocy 155 kW i osiągały prędkość maksymalną 80 km/h. Przedział pasażerski miał 56 miejsc. W przedziale pasażerskim dostępnych było 56 miejsc.
Z biegiem czasu powstało wiele wariantów kolorystycznych. Wariant z beżowym pasem brzusznym zadomowił się na czechosłowackich kolejach państwowych w latach 80. Po podziale CSD wagony z i bez wózków bocznych były używane również na wszystkich liniach oddziałowych Czeskich Kolei Państwowych (CD).
EAN
9005033703769