Moje konto
jest obecnie pusty...
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Wysyłka i zwroty
  • Korzystanie ze sklepu
Promocje H0 Promocje TT Promocje N

Jaką kolekcjonujesz skalę?

Märklin 39968 - Parowóz Class A3

Nr kat.: mar_39968

Cena: 2276,00 507,99 €

skala 0-14

Dodaj do koszyka

Dostępność: Brak towaru / można go rezerwować

Wysyłka: Nieznany czas realizacji i dostępność. Zapytaj o ten produkt.

Uwaga:

Atrybuty:

Minimalny promień łuku 360 mm. Model wyposażony w dekoder dźwiękowy Model z epoki II Model z kinematykę krótkiego sprzęgu Model ze zmiennym oświetleniem białym,zależne od kierunku jazdy

Opis produktu:

Märklin 39968 - Parowóz Class A3

Legendarny "Latający Szkot" obchodzi 100-lecie i podbija świat modelarstwa kolejowego!
 
Latający Szkot" to lokomotywa parowa, która od 1924 roku służyła w kolejach London and North Eastern Railway. Została skonstruowana przez Nigela Gresleya i szybko zyskała rozgłos dzięki swojej sławnej nazwie. W 1928 roku lokomotywa osiągnęła rekord, pokonując bez zatrzymania 632 km trasy między Londynem a Edynburgiem. W 1934 roku stała się pierwszą lokomotywą parową w Wielkiej Brytanii, która osiągnęła prędkość 160,9 km/h. W czasie II wojny światowej musiała wymienić swoje zielone umaszczenie na czarne, ale później je zwrócono. Po kilku zmianach właścicieli, National Railway Museum w Yorku kupiło lokomotywę w 2004 roku i do 2016 roku całkowicie ją odrestaurowało. W 2023 roku "Latający Szkot" obchodzi swoje 100-lecie i będzie zdobił gamę H0 firmy Märklin i Trix.
 
Ekspresowy parowóz klasy A3 jest prawdziwą lokomotywą muzealną i z dumą nosi numer 60103. Jego obecny stan eksploatacyjny sprawia, że wygląda jak lokomotywa z 1963 roku, w komplecie z charakterystycznym tenderem korytarzowym i osłonami przeciwwiatrowymi. Ta operacyjna piękność znajduje się w National Railway Museum w Yorku i codziennie przyciąga wzrok miłośników kolei.
 
Model:
Lokomotywa posiada dekoder cyfrowy mfx+ oraz rozbudowane funkcje świetlne i dźwiękowe. Wysokowydajny napęd z masą zamachową w kotle jest sterowany i jest napędzany przez 3 osie, które są wyposażone w opony trakcyjne. Zarówno lokomotywa jak i tender są w dużej mierze wykonane z metalu i posiadają standardową wkładkę dymną, która może być przełączana cyfrowo i oferuje zależną od prędkości dynamiczną emisję dymu. Dwuświetlny sygnał czołowy w lokomotywie zmienia się w zależności od kierunku jazdy i działa w sposób konwencjonalny, ale może być również przełączany cyfrowo. W tylnej części tenderów znajduje się lampa, która również może być przełączana konwencjonalnie i cyfrowo oraz może być przełączona na światło czerwone. Dodatkowo z przodu lokomotywy znajduje się lampa elektryczna jako trzecie światło górne, które może być włączane osobno i przełączane na światło czerwone. Oświetlenie kabiny maszynisty, jak również migotanie paleniska można również przełączać cyfrowo. Oświetlenie przejścia dla pasażerów jest również sterowane cyfrowo i posiada bezobsługowe diody LED emitujące ciepłe białe i czerwone światło. Pomiędzy lokomotywą a tenderem znajduje się regulowany sprzęg zamykający z kinematyką, na tenderze znajduje się również prowadzony z kinematyką sprzęg zamykający z wałem NEM. Wysokość zderzaków na lokomotywie i tenderze odpowiada normie NEM, dodatkowo w zestawie znajdują się przewody hamulcowe, imitacje sprzęgów śrubowych oraz zamknięte osłony cylindrów. Lokomotywa ma długość nad zderzakami ok. 24,5 cm.
 
Najważniejsze cechy:
 
Sterowany napęd o dużej mocy z masą koła zamachowego zapewniający jedwabiście gładką jazdę.
Lokomotywa i tender w dużej części wykonane z metalu dla większej trakcji i wysokiej jakości wyglądu
Standardowo wbudowana wkładka dymna z dynamiczną emisją dymu w zależności od prędkości.
Prototypowa sygnalizacja na czole i tenderze dla większej dbałości o szczegóły
Regulowany sprzęg z kinematyką dla lepszego połączenia między lokomotywą a tenderem
Prowadzony przez kinematykę sprzęg bliski z wałem NEM na tenderze dla łatwego sprzęgania wszystkich wagonów
Wysokość bufora na lokomotywie i tenderze wg NEM dla zgodnego z normą odwzorowania
Przewody hamulcowe, imitacje sprzęgów śrubowych i zamknięte osłony cylindrów dla jeszcze większej ilości szczegółów w gablocie lub na dużych promieniach
Bezobsługowe ciepłe białe i czerwone diody elektroluminescencyjne (LED) dla długotrwałego i energooszczędnego oświetlenia
Dekoder mfx+ game world z rozbudowanymi funkcjami świetlnymi i dźwiękowymi dla większej elastyczności i różnorodności w obsłudze zabaw
Szczególnie filigranowa konstrukcja metalowa
Wiele zastosowanych detali
Cyfrowo przełączane oświetlenie kabiny maszynisty i przejścia dla pasażerów
 
https://www.youtube.com/watch?v=bmT0hFx4JN4
 

EAN

Zapraszamy do dodania opinii o Märklin 39968 - Parowóz Class A3

Ładowanie...