Opis produktu:
Dzięki ECoS ESU Command Station 50210 z dumą prezentujemy najnowszą generację naszej udanej cyfrowej stacji dowodzenia ECoS. ECoS oferuje najnowszą technologię cyfrową i unikalny zakres funkcji w branży modeli kolejowych, które nie zawiodą zarówno (nowych) początkujących, jak i "ekspertów" poszukujących nowej stacji dowodzenia. Obsługa urządzenia jest dziecinnie prosta dzięki dużemu kolorowemu wyświetlaczowi z panelem dotykowym i dopasowanemu interfejsowi użytkownika: wszystkie symbole są duże i mają przejrzystą strukturę, informacje są wyświetlane zwykłym tekstem w różnych językach, a jeśli nie chcesz przesuwać palcem po wyświetlaczu, możesz również użyć dołączonego rysika.
Centrum sterowania ECoS zawiera wszystko, czego potrzeba do obsługi systemu cyfrowego: Wystarczy podłączyć i rozpocząć pracę.
Co potrafi ECoS?
ECoS jest jedynym cyfrowym centrum sterowania, które oferuje wszystkie cztery popularne protokoły cyfrowe:
DCC z RailCom® i RailComPlus® (do 9999 adresów, 128 kroków prędkości, 28 funkcji)
Märklin® Motorola® (do 255 adresów, do 8 funkcji)
Selectrix® (obsługa i programowanie dekoderów)
M4 (kompatybilny z mfx®, z automatyczną rejestracją lokomotyw)
Sterowanie lokomotywami
Umożliwia to optymalne sterowanie prawie wszystkimi lokomotywami dostępnymi na rynku od wszystkich znanych producentów. ECoS posiada dwa zintegrowane panele sterowania. Każdy panel sterowania jest wyposażony w zmotoryzowany, łatwy do uchwycenia kontroler i 9 przycisków funkcyjnych. Oznacza to, że dwie lokomotywy mogą być sterowane niezależnie w dowolnym momencie bez konieczności patrzenia na ekran. W zależności od formatu danych i dekodera lokomotywy można wywołać do 28 funkcji na lokomotywę. Każda lokomotywa jest wymieniona w zintegrowanej bazie danych lokomotyw i może mieć indywidualnie przypisaną nazwę i zdjęcie lokomotywy. Oprócz wbudowanych obrazów lokomotyw, można również załadować własne obrazy do ECoS. Odpowiednie zdjęcia można znaleźć w "Bazarze zdjęć lokomotyw" na naszej stronie internetowej lub zaprojektować je samodzielnie na komputerze. Jeśli lokomotywa jest wyposażona w dekoder kompatybilny z RailComPlus® lub mfx®, parametry zapisane w dekoderze dla nazwy, symboli funkcji i symbolu lokomotywy są automatycznie rozpoznawane i przyjmowane przez ECoS natychmiast po ponownym wjechaniu na tory. Nie trzeba już zmieniać konfiguracji lokomotywy. W razie potrzeby adres lokomotywy jest przeprogramowywany w pełni automatycznie!
Punkty przełączania/elementy magnetyczne
Duże pole sygnałowe na ekranie ECoS wyświetla wszystkie dostępne punkty i ich status przełączania w macierzy. Symbole sprawiają, że na pierwszy rzut oka widać, czy mamy do czynienia z punktami pojedynczymi, podwójnymi krzyżowymi lub trójdrożnymi, czy też chcemy przełączyć tor odsprzęgający lub oświetlenie uliczne. W każdej chwili można dowolnie wybrać przypisanie skrzynki sygnalizacyjnej.
Panel sterowania schematem torowym
W pełni graficzny panel sterowania schematem torów (GBS) wyświetla topologię układu bezpośrednio na ekranie, jeśli jest to wymagane. Sygnały i punkty można ustawiać bezpośrednio z panelu sterowania schematem torów za dotknięciem palca. Nawet większe układy mogą być wyświetlane na maksymalnie 16 "stronach". Pozycje przełączania wyświetlane na panelu sterowania schematem torów odpowiadają wyświetlaniu w polu sygnałowym pod względem funkcji i stanu przełączania (pozycja punktów). W razie potrzeby sekcje torów można połączyć ze stykami sprzężenia zwrotnego: W ten sposób można rozpoznać, które tory są zajęte w dowolnym momencie na panelu sterowania schematem torów. Jeśli korzystasz z modułów sprzężenia zwrotnego ECoSDetector kompatybilnych z RailCom®, możesz nawet wyświetlić numer lokomotywy: Oznacza to, że zawsze wiesz, gdzie znajdują się lokomotywy!
Tory
Kilka elementów magnetycznych można pogrupować w trasy. Trasy można następnie przełączać jak pojedyncze punkty lub łączyć ze stykiem sprzężenia zwrotnego. Logika sterowania trasami jest bardzo rozbudowana: do 8 indywidualnych warunków (styki sprzężenia zwrotnego, ale także położenie punktów lub innych tras) można połączyć i wykorzystać do wyzwalania tras.
do wyzwalania tras. Oznacza to, że prawdziwa praca od początku do końca jest tak samo możliwa, jak (proste) sterowanie stacją postojową!
Zasilacz 6A bardzo mocny.
Zobacz szeroki opis w j.angielskim lub niemieckim.
EAN