Moje konto
jest obecnie pusty...
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Wysyłka i zwroty
  • Korzystanie ze sklepu
Promocje H0 Promocje TT Promocje N

Jaką kolekcjonujesz skalę?

Piko 47346-2 - Spalinówka 219 155-9, DR

Nr kat.: pik_47346-2

Cena: 672,00 149,99 €

skala 0-14

Dodaj do koszyka

Dostępność: Ostatnia sztuka na stanie!

Wysyłka: Dostępny w 1 - 3 dni (magazyn Starachowice)

Uwaga:

Atrybuty:

Gniazdo dekodera PluX16 Model z epoki IV Model z kinematykę krótkiego sprzęgu Model z wbudowanym oświetleniem wnętrza. Model ze zmiennym oświetleniem białe/czerwone, zależne od kierunku jazdy

Opis produktu:

Piko 47346-2 - Spalinówka 219 155-9, DR

  Nowy numer od grudnia 2020 roku, jako 219 155-9, Rbd Schwerin, Bw Schwerin.

 
Prototyp: Po tym jak DR pozyskała lokomotywy klasy 130, 131, 132 i 142 do obsługi ciężkich pociągów towarowych i ekspresowych, potrzebne były również nowe duże lokomotywy spalinowe w średnim zakresie mocy. Nowa klasa, oznaczona jako 119, miała początkowo zastąpić parowozy Reko. W dalszej perspektywie widziano w niej miejsce dla serii 118, ale ani prototypy zbudowane w Rumunii w 1976 roku, ani lokomotywy seryjne nie spełniły oczekiwań z powodu braków materiałowych i produkcyjnych. Dopiero po zamontowaniu silników 118 lokomotywa 119 stała się lokomotywą użytkową, która mogła zaspokoić potrzeby lekkich pociągów pospiesznych i ekspresowych, średnio ciężkich pociągów towarowych oraz pociągów pasażerskich. Lokomotywy zostały przejęte przez DB AG jako klasa 219. Ostatnie maszyny zostały wycofane z eksploatacji w DB AG w sierpniu 2003 roku.
 
Model: Model PIKO TT klasy 119, podobnie jak jej prototyp, wywodził się z przejrzystej, solidnej i funkcjonalnie niezawodnej konstrukcji V 180 firmy PIKO. Ponieważ dokonano tego z konstrukcyjną konsekwencją i wysoką jakością wykonania, model TT przekonuje zrównoważoną kulturą jazdy i znaczną siłą pociągową. Lokomotywa jest napędzana silnikiem z dwoma precyzyjnie wyważonymi kołami zamachowymi. Lokomotywa jest napędzana na cztery osie. Kształt i kolorystyka lokomotywy, która ze względu na bulaje nazywana jest "łodzią podwodną", nie ustępuje jej mechanice precyzyjnej. Lokomotywa posiada kinematykę ścisłego sprzęgu, biało-czerwone oświetlenie zmieniające się wraz z kierunkiem jazdy oraz interfejs cyfrowy PluX. Przygotowana jest modernizacja dźwiękowa.
 
Silnik z 2 kołami zamachowymi
Interfejs PluX16
Oświetlenie przednie LED ze zmianą kierunku jazdy białe/czerwone
Najwyższej jakości malowanie i druk

EAN

Zapraszamy do dodania opinii o Piko 47346-2 - Spalinówka 219 155-9, DR

Ładowanie...