Moje konto
jest obecnie pusty...
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Wysyłka i zwroty
  • Korzystanie ze sklepu
Promocje H0 Promocje TT Promocje N

Jaką kolekcjonujesz skalę?

Brawa 50512 - Platforma SSt 125, DR

Nr kat.: bra_50512

Cena: 1115,50 248,99 €

skala 0-14

Dodaj do koszyka

Dostępność: Brak towaru / można go rezerwować

Wysyłka: Nieznany czas realizacji i dostępność. Zapytaj o ten produkt.

Uwaga:

Atrybuty:

Model z epoki III Model z kinematykę krótkiego sprzęgu

Opis produktu:

Brawa 50512 - Platforma SSt 125, DR

Duże i ciężkie ładunki wymagają specjalnych środków transportu lub wagonów. Rheinisch Westfälische Elektrizitätswerk A.-G. W 1928 roku Essen (RWE) złożył zamówienie w Maschinenfabrik Augsburg Nürnberg (MAN) na budowę dwóch nowych Schnabelwagen. Tylko w ten sposób można było przetransportować stale rosnące transformatory do podstacji. Zostały one wymienione na liście wagonów floty wagonów Deutsche Reichsbahn do przewozów nadzwyczajnych na szkicu 125.

Maksymalna ładowność wagonów 168 ton została rozłożona na 18 osi. W każdym wózku czteroosiowym i pięcioosiowym znajdował się mostek, na którym była podparta dziobek podpierający. Nitowane dzioby stanowiły charakterystyczne nitowane konstrukcje szachulcowe. Po rozładowaniu obie zapadki były sprzężone ze śrubami, tak że pusty wózek zapadkowy był w stanie przenieść go na znaczną długość 27,525 m przez zderzaki. Masa własna wyniosła 97,2 t. W celu załadowania obie połówki zostały rozerwane i pomiędzy występami wsporczymi lub ramą kratową o długości 8,40 m zawieszono samonośny transformator. Jako pojazdy prywatne (wagony [P]), wagony były początkowo używane przez Deutsche Reichbahn (spółka), a później przez Federal Railroad i początkowo stacjonowały na stacji KBE Cologne Kendenich. Dwa kolejne SSt 125 zostały również zbudowane przez MAN w 1940 roku i należały do ​​Preußen Elektra Hannover i Elektrowerke A.-G. Berlin. Ten ostatni pozostał po wojnie w Deutsche Reichsbahn w strefie ZSRR, a później trafił do DR.

 

Ze względu na gabaryty ładunku specjalnego, który często przekraczał granice pojazdu, załadowane wagony mogły jeździć tylko jako transporty nadzwyczajne z maksymalną prędkością 40 km / h. W przypadku wąskich mostów równe tempo marszu i pod obserwacją. Z tego powodu takie podróże odbywały się głównie na obrzeżach dnia. Po rozładowaniu wagony mogły być przynajmniej transportowane zwykłymi pociągami towarowymi z prędkością 65 km / h na końcu. W tym czasie zwykła maksymalna prędkość regularnych pociągów towarowych. W DB maksymalna prędkość podczas montażu łożysk tocznych została zwiększona do 80 km / h. Samochód 84 80 995 8 001-3, ostatnio znajdujący się w Dortmund Hbf, został przekazany Bahnwelt Darmstadt Kranichstein jako eksponat muzealny w 2011 roku przez RWE Rhein-Ruhr Netzservice GmbH.

EAN

4012278505121

Zapraszamy do dodania opinii o Brawa 50512 - Platforma SSt 125, DR

Ładowanie...