Moje konto
jest obecnie pusty...
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Wysyłka i zwroty
  • Korzystanie ze sklepu
Promocje H0 Promocje TT Promocje N

Jaką kolekcjonujesz skalę?

Brawa 50510 - Platforma Uaai 672.9, DB

Nr kat.: bra_50510

Cena: 1115,50 248,99 €

skala 0-14

Dodaj do koszyka

Dostępność: Brak towaru / można go rezerwować

Wysyłka: Nieznany czas realizacji i dostępność. Zapytaj o ten produkt.

Uwaga:

Atrybuty:

Model z epoki IV Model z kinematykę krótkiego sprzęgu

Opis produktu:

Brawa 50510 - Platforma Uaai 672.9, DB

Różnice właściwe dla epoki Może być używany na pusto lub obciążony transformatorem 18-osiowa replika dziobów wspornika kratownicy jako konstrukcja wieloczęściowa Cztery wózki Kinematyka krótkiego sprzęgu zgodnie ze standardami NEM Transformator obraca bardzo duży minimalny promień na łukach: zalecane zastosowanie od R = 420 Dodatkowe dołączone stopnie i kierownice Metalowe koła Oddzielnie stosowane układy hamulcowe Precyzyjne układy jezdne INFORMACJE O MODELU Duże i ciężkie ładunki wymagają specjalnych środków transportu lub wagonów. Rheinisch Westfälische Elektrizitätswerk A.-G. W 1928 roku Essen (RWE) złożył w Maschinenfabrik Augsburg Nürnberg (MAN) zamówienie na budowę dwóch nowych wagonów Schnabel. Tylko w ten sposób można było przetransportować stale rosnące transformatory do podstacji. Zostały one wymienione na liście wagonów floty wagonów Deutsche Reichsbahn do przewozów nadzwyczajnych na szkicu 125. Maksymalna ładowność wagonów 168 ton została rozłożona na 18 osi. W każdym wózku czteroosiowym i pięcioosiowym znajdował się mostek, na którym była podparta dziobek podpierający. Nitowane dzioby stanowiły charakterystyczne nitowane konstrukcje szachulcowe. Po rozładowaniu obie zapadki były sprzężone ze śrubami, tak że pusty wózek zapadkowy był w stanie przenieść go na znaczną długość 27,525 m przez zderzaki. Masa własna wyniosła 97,2 t. W celu załadowania obie połówki zostały rozerwane i pomiędzy występami wsporczymi lub ramą kratową o długości 8,40 m zawieszono samonośny transformator. Jako pojazdy prywatne (wagony [P]), wagony były początkowo używane przez Deutsche Reichbahn (firma), a później przez Bundesbahn i początkowo w K.B.E. Dom. Dwa kolejne SSt 125 zostały również zbudowane przez MAN w 1940 roku i należały do ​​Preußen Elektra Hannover i Elektrowerke A.-G. Berlin. Ten ostatni pozostał po wojnie w Deutsche Reichsbahn w strefie ZSRR, a później trafił do DR. maksymalna prędkość 40 km

EAN

4012278505107

Zapraszamy do dodania opinii o Brawa 50510 - Platforma Uaai 672.9, DB

Ładowanie...